Plus ultra!

Plus ultra (further beyond) on latinaa ja tarkoittaa käytännössä itsensä ylittämistä. Sitä, että on enemmän kuin ulkoapäin näyttää ja vie itsensä äärirajoille tehdäkseen uskomattomia asioita. Se on sitä, mihin me pyritään seuraavan 45 päivän aikana.

Seuraava puolitoista kuukautta on lyhyt aika verrattuna siihen, joka on jo takana. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö vielä voisi tehdä ihmeitä ja saavuttaa ihan uuden sfäärin ymmärryksessä ja oppimisessa. Mä aion tänään vielä tehdä loppuajalle lukusuunnitelman, jotta mä saan suurimman mahdollisen hyödyn irti jäljellä olevasta ajasta. Mä haluan ehtiä tehdä vielä mahdollisimman paljon hyödyllisiä asioita, joten lukusuunnitelman teko varmasti auttaa puntaroimaan mun tilannetta. Tänä keväänä mä olen nimittäin tehnyt aina viikon suunnitelman kerrallaan mikä on toiminut todella hyvin tähän asti, mutta loppuajaksi mä koen tarvitsevani jotain enemmän.

Mafyn kanssa mä olen edistynyt todella hyvin ja olenkin saanut käytyä koko oppimäärän läpi kaikissa aineissa lukuunottamatta harvinaisempia asioita, jotka sisällytän tulevaan lukusuunnitelmaani.




Vielä on paljon tehtävää mutta musta tuntuu siltä, että suurin työ on jo tehty ja nyt mun täytyy enää pyrkiä todelliseen itseni ylittämiseen.

Tsemppiä kaikille loppukiriin!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Miten pääsin lääkikseen?

Lukusuunnitelma syksylle

Mitä lääkiksen ekana vuonna opitaan?